Cuidar la clientela

El passat mes de març vaig assistir a un curs de formació per comerciants tots i cada un d’ells volia atreure més clients, volien que al poble  hi hagués molta més gent i durant molt més espai de temps.  Al llarg d’aquestes setmanes he pogut viure en primera persona i escoltar (Per les xarxes socials i en directe) com tractem els nostres visitants. Sense entrar en detalls i tot i que es fa una bona atenció al client hi ha molts aspectes a millorar.

Segons alguns estudis aconseguir un nou client és 6 vegades més car que mantenir-ne un d’antic. Aquesta afirmació per si mateixa ja és argument per invertir en fidelitzar aquells clients que arriben al teu establiment, local, negoci etc. Com diu el conegut eslògan, no és important que vinguis, sinó que tornis.  Un client satisfet és aquell que torna sempre a la teva botiga malgrat n’hi hagi d’altres que ofereixin el mateix producte. Per arribar a aquesta situació, primer cal guanyar la confiança del consumidor i, després, mantenir-la.

Un pensament a “Cuidar la clientela

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *