Xarxes

Facebook va aconseguir 100 milions d’usuaris en nou mesos i si fos un país avui seria el tercer més hàbitat del món. Més de 200 milions d’usuaris, més de 130 milions de missatges enviats a diari i escrits en un màxim de 140 caràcters, són les xifres aproximades que ocupa el fenomen Twitter. El 72% dels usuaris d’Internet és membre d’ almenys una xarxa social, el 75% no té intencions de deixar-la de fer servir, un 26% accedeix a les xarxes socials per mitjà del mòbil i un 78 % les utilitza per raons personals,  davant d’unes xifres així no podem negar que el fenomen de les xarxes socials no és una moda o un fet minoritari.
Per a realitzar una acció a les xarxes socials és necessari un pla i per disseyanar-lo, no és suficient senyalar en quins mitjans ho farem, sinó que hem de tenir clar de quina manera ho farem, per a qui ho farem i quins són els nostres objectius. “Estar per estar” a les xarxes socials  no és vàlid i és un error molt habitual: quantes pàgines de comerços, restaurants, hotels, bars hi ha a Facebook que després de demanar-te “amistat” no has sabut mai més d’ells? Cal, per últim, establir una mètrica, és a dir quantificar els resultats de la nostra acció, només d’aqueta forma podrem saber si estem assolint els objectius que ens hem marcat, no oblidem: Sense tenir una meta és difícil guanyar, Paul Arden.
Davant nostra s’està creant un nou espai ple de possibilitats per donar-nos a conèixer i promocionar El Port de la Selva; una oportunitat per poder crear nous productes i serveis personalitzats,  en definitiva una ocasió única per poder trencar la forta estacionalitat del turisme i incentivar l’economia del Port de la Selva.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *